Kiszállítás menete

Igény szerint megrendelt pénztárgépét csomagszállító partnerünk segítségével az ország bármely pontjára eljuttatjuk, így Önnek egy percre sem kell magára hagynia vállalkozását. A hatékony ügymenet és az Ön kényelme érdekében azonban szükségünk van a közreműködésére. A következő listában tételesen összefoglaltuk a folyamat lépéseit, melynek végén Ön a megadott címen átveheti új pénztárgépét.

  1. Adja le megrendelését honlapunk erre kialakított felületén.
  2. Pár percen belül kapni fog egy automatikus e-mailt, amely jelzi, hogy megrendelését megkaptuk és rögzítettük rendszerünkben.
  3. Amint feldolgoztuk rendelését, a megadott e-mail címre elküldjük a kiállított proforma számlát elektronikus formában.
  4. Válasz e-mailben, vagy a megrendeles@tenzortech.hu e-mail címre kérjük küldje el a következő dokumentumok másolatát (pdf vagy kép formátumban, olvasható méretben és minőségben)
    • Regisztrációs számot tartalmazó NAV adatlap (16-jegyű PTGREG üzembe helyezési kód). LINK
    • Aláírási címpéldány vagy aláírás minta
    • Személyes okmányok (személyi igazolvány)
    • Cégkivonat (vagy vállalkozói igazolvány, vagy nyilvántartó lap)
    • KItöltött Meghatalmazás, amennyiben nem az aláíró jár el - Letölthető ITT (csak ezt fogadjuk el)
  5. Utalja át a proforma számlán megjelölt összeget a bizonylaton megadott számlaszámra. Kérjük ne felejtse el a Közlemény rovatban megadni a proforma számla sorszámát, PF-2014/YXZ formában!
  6. Az utalás beérkezését követően megkezdjük pénztárgépe üzembe helyezését. Az üzembe helyezett és megszemélyesített pénztárgép AEE egysége ettől a pillanattól kezdve visszavonhatatlanul az Ön vállalkozásának adatait tartalmazza. A www.nav.gov.hu oldalon tájékozódhat, hogy cége mely adatait tudja későbbi adatváltozás esetén újraprogramoztatni a pénztárgépben.
  7. E-mailben elküldjük Önnek a kitöltött Adatkommunikációs szolgáltatási szerződést. Kérjük nyomtassa ki a szerződést és aláírva, lepecsételve válasz e-mailben juttassa el hozzánk a szerződés szkennelt másolatát. A szerződés eredeti példányát őrizze meg és a pénztárgép átvételekor adja át a kézbesítőnek. A pénztárgépéhez mellékeljük az adatkommunikációs szerződés általunk lepecsételt, Önnek szánt példányát.

    A pénztárgép működéséhez szükséges adatkommunikációs szolgáltatást a piacvezető Mobil Adat Kft. biztosítja az Ön számára. A szolgáltatás hatósági áras és a pénztárgépek műszaki felépítése miatt nem lehetséges a szolgáltató váltása
  8. Amennyiben minden feltétel teljesült, pénztárgépét csomagszállító partnerünk átveszi és legfeljebb 48 óra alatt kézbesíti Önnek. A csomaghoz mellékeljük a számla eredeti példányát, a garancialevelet, az adatszolgáltatási szerződést és a pénztárgépnaplót.
  9. Fontos figyelmeztetés! A kézbesítő kizárólag a cég képviselőjének illetve az előzetesen kijelölt meghatalmazottjának adhatja át a csomagot!
  10. Az Adatszolgáltatási szerződés korábban elektronikus másolatban továbbított eredeti, aláírt példányát a kézbesítő átveszi és visszajuttatja a Mobil Adat Kft-hez.